PREKIŲ GRĄŽINIMAS IR KEITIMAS
Norėdamas grąžinti prekę(-es) remiantis mūsų taisyklių 3.2. punktu (puslapio apačioje, skiltis „Taisyklės“), pirkėjas gali tai padaryti per 30 (trisdešimt) dienų nuo prekių pristatymo pirkėjui dienos. Pirkėjas grąžindamas prekę(-es) turi nurodyti grąžinamos prekės pavadinimą, užsakymo numerį ir grąžinimo priežastis.
Norėdami grąžinti prekes, susisiekite el. paštu: info@primtech.lt
arba
kontaktinis telefonas pasiteiravimui: +370 6 634 22 34
Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
- grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (šis punktas netaikomas grąžinant nekokybišką prekę);
- prekė turi būti Pirkėjo nenaudota ir nesugadinta;
- prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
- grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
- grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą.
- pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko aukščiau išvardintos prekių grąžinimo tvarkos.
- grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekė, Pardavėjas įsipareigoja atsiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis.
- tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui grąžinama sumokėta suma, neskaitant kainos už pristatymą.