• Lithuanian
  • English

Garantinis aptarnavimas

Lietuvos Respublikos civilinio kodekso numatyta tvarka, visoms Primtech internetinėje parduotuvėje įsigytoms prekėms taikomas mažiausiai 24 mėnesių garantinis terminas, išskyrus prekes, kurioms būdingas greitas nusidėvėjimas, pavyzdžiui: laidai, dėklai, laikikliai ir t.t. Tokio pobūdžio prekėms taikomas trumpesnis garantinis terminas, pavyzdžiui vienerių metų arba garantija netaikoma. Dėl garantijos termino reikia teirautis prieš įsigyjant prekę. Juridiniams asmenims garantija taikoma remiantis gamintojų nustatytais terminais.

 

Pirkinių garantijos sąlygos:

 

Garantinis remontas jūsų pirkiniui taikomas kartu pateikus pirkimo dokumentą (čekį, sąskaitą faktūrą arba lizingo sutartį), kuris jums įteikiamas kartu su perkama preke arba atsiunčiamas elektroniniu paštu. Pirkimo dokumentą būtina išsaugoti viso garantinio laikotarpio metu. Garantinis laikotarpis pradedamas skaičiuoti nuo prekės atsiėmimo arba jos pristatymo pirkėjui dienos. 

 

Sugedusią prekę prašome pristatyti į mūsų centrinę parduotuvę Vilniuje arba į vieną iš mūsų filialų Kaune arba Klaipėdoje.

Kontaktinis telefonas pasiteiravimui: +370 6 634 22 34

Pristatant prekę garantiniam servisui, būtina kartu su preke pateikti prekės pirkimo dokumentą. Prekė turi būti švari ir turėti gamyklinį lipduką ar kitą prekę identifikuojančią žymę.

 

Pristačius prekę remontui ji patikrinama ir, esant nedideliam gedimui, įrenginio programavimo arba konfigūravimo klaidai, suremontuojama ar paruošiama naudojimui. Jei gedimas yra didesnis - prekė siunčiama į gamintojo įgaliotą serviso centrą. Kiekvienas gamintojas prekėms, pristatytoms į savo remonto centrą, taiko atskirą ir „protingo termino“ principu grįstą remonto ir grąžinimo terminą. Garantinio laikotarpio metu nemokamai remontuojamos tik tos prekės, kurioms nustatomas gedimas, atsiradęs dėl gamintojo kaltės. Jei prekės gedimas yra nepataisomas, prekė yra keičiama arba grąžinami už ją mokėti pinigai. Įgalioto serviso centro taisytoms arba pakeistoms prekėms ir jų dalims taikoma garantija nuo pirminės prekės įsigijimo dienos. 

 

Garantiniai įsipareigojimai netaikomi jeigu:

 

  • Prekė buvo naudojama ne pagal tiesioginę paskirtį ir/arba nesilaikant naudojimosi instrukcijų;

 

  • Prekė buvo remontuojama ar kitaip modifikuojama gamintojo neįgaliotame serviso centre;

 

  • Pažeisti prekės serijinio numerio lipdukai ar kiti identifikaciniai ženklinimai;

 

  • Prekė yra mechaniškai ar kitaip pažeista, buvo ardyta, jei gedimas atsirado prekei kritus ar sutrenkus;

 

  • Prekės gedimas atsirado dėl į prekės vidų patekusių dulkių, skysčių, smėlio ir pan.;

 

  • Prekės gedimas atsirado naudojant priedus, kurie nėra originalūs arba rekomenduojami naudoti gamintojo;

 

  • Prekės gedimas atsirado dėl nelegalaus turinio ar programų diegimo;

 

  • Prekės gedimas atsirado dėl virusinių programų veikimo;

 

  • Prekės gedimas atsirado dėl nekontroliuojamų aplinkos veiksnių (gaisras, lietus, žaibas, audra, potvynis ir pan.);

 

  • Prekės gedimas atsirado dėl elektros įtampos šuolių ar kitokių elektros tinklų sutrikimų.

 

  • Garantija netaikoma susidėvinčioms prekėms ir detalėms (laidai, dėklai, laikikliai, akumuliatoriai ir pan.).

 

  • Garantija netaikoma informacijai, esančiai duomenų laikmenose ar įrenginiuose.

 

  • Po prekės remonto, įspėjus pirkėją apie prekės sutaisymą, prekė saugoma 6 mėnesius. Praėjus šiam laikui, pardavėjas turi teisę ilgiau prekės nebesaugoti.
Turite klausimų?

Paskambinkite mums:

+37065393963

Rašykite mums el. paštu:

info@primtech.lt

Darbo valandos:

I-V 8:00 - 17:00
Rašyk
Skambink